Втілення проекту"Вчимося жити разом"
(матеріали взяті з проекту "Вчимося жити разом"Посібник для вчителя з розвитку соціальних навичок у курсі "Основи здоров'я" автори Воронцова Т.В.,Пономаренко В.С. та інші)
Має за мету навчання життєвим навичкам дітей та підлітків,що найбільше постраждали внаслідок військового конфлікту в Україні.
"Ми живемо в час глобальної революції,яка змінює наш спосіб життя,спілкування,мислення,бачення майбутнього і розуміння добробуту"
(матеріали взяті з проекту "Вчимося жити разом"Посібник для вчителя з розвитку соціальних навичок у курсі "Основи здоров'я" автори Воронцова Т.В.,Пономаренко В.С. та інші)
Має за мету навчання життєвим навичкам дітей та підлітків,що найбільше постраждали внаслідок військового конфлікту в Україні.
"Ми живемо в час глобальної революції,яка змінює наш спосіб життя,спілкування,мислення,бачення майбутнього і розуміння добробуту"
Гордон Драйден,Джаннетт Восс
"Революція в навчанні"
Проект «Вчимося жити разом»Мета:1. Сприяння адаптації тимчасово переміщених дітей та підлітків у приймаючих громадах довкола зони конфлікту.2. Розвиток у всіх дітей життєвих навичок розбудови миру і активного громадянства.Форми впровадження за компонентом «Освіта життєвих навичок»:· Тренінгові курси розвитку життєвих навичок, які підвищують стійкість дітей та молоді у складних життєвих обставинах, сприяють їх адаптації у нових навчальних закладах.· Тренінги для педагогів з методики викладання розроблених курсів та створення у навчальному закладі сприятливої психологічної атмосфери для дітей, переміщених із зони конфлікту.Цільова група проекту:Вихованці дошкільних та учні загальноосвітніх навчальних закладів (початкова, основна і старша школа).Регіони впровадження:Донецька, Луганська, Дніпропетровська, Харківська і Запорізька областіЗавдання проекту щодо охоплення тренінговими курсами:· 25% навчальних закладів у 5 пілотних областях· 50 000 дітей.Узагальнені результати для освітнього сектору України1. Підготовлені вчителі і вихователі для 25% дошкільних і загальноосвітніх навчальних з інноваційних методики викладання за розробленими курсами.2. Понад 170 тисяч дітей охоплено навчанням за розробленими курсами.3. Всі вчителі предмету «Основ здоров’я» і вихователі дошкільних навчальних закладів отримають доступ до розроблених ресурсів в електронному вигляді для їх поширення на інші регіони України
Тренінг «Ти -особливий», 5 клас
Цікавий тренінг пройшов у учнів 5 класу навчального закладу під назвою «Ти-особливий», який допоміг їм і в подальшому розвивати життєві навички позитивної самооцінки, самоусвідомлення та самоудосконалення , а також уміння запропонувати допомогу людям з обмеженими можливостями
12 жовтня у 6 класі проведено тренінг "Самооцінка і здоров'я людини"
Мета якого, пояснити учням,як формується самооцінка,обговорити недоліки завищеної і заниженої та переваги адекватної самооцінки,тренувати навички постановки і досягнення мети
Мета якого, пояснити учням,як формується самооцінка,обговорити недоліки завищеної і заниженої та переваги адекватної самооцінки,тренувати навички постановки і досягнення мети
Тренінг "Розбудова самооцінки" у 7 класі(Проведений 21 жовтня).Учнів ознайомив з поняттям"психологічна рівновага" та способами формування здорової самооцінки
Тренінг "Стать і статеві ролі" 8 клас,розкрив відмінність понять "біологічна стать" і "соціальна статева роль"(гендер)
Тренінг "Ми особливі", 5 клас(19 жовтня)
Тренінг "Вчимося приймати рішення",
6 клас(19 жовтня)
Тренінг "Вчимося приймати рішення",
7 клас (26 жовтня)
Тренінг "Упевнена поведінка",
8 клас (26 жовтня)
Тренінг "Про почуття і співчуття",
5 клас(26 жовтня)
Відбулася зустріч учнів 6 А та 8-А класу з працівниками пожежної частини. Рятувальна команда дуже цікаво, доступно та кваліфіковано провела роз’яснювальну роботу з учнями, нагадала школярам правила безпечної поведінки в побуті, а також особливу увагу звернули на безпечне поводження з вогнем.
Ця зустріч сприяла виробленню в учнів навичок і умінь грамотно й чітко діяти в різних надзвичайних ситуаціях для захисту свого життя та здоров’я.
Немає коментарів:
Дописати коментар